I am a dancing queen...

Sarah - här kommer uppdateringar! Anledningen till att jag inte uppdaterat är för att det är plugg, dans och annat man ska hinna med! Men äntligen har jag fått tid att skriva lite!

Idag var det info om estetiskt val för ettorna på Sannarp och min dansgrupp skulle dansa lite för dem. Första gången kändes ganska bra, men när vi dansade med en annan grupp (som vi aldrig dansat med innan) gick det lite sämre. Trots det lät Laila ganska positiv och tydligen hade hon hört positiv respons. Det var i alla fall roligt och jag längtar som f''''''n till vi ska visa upp Cell Block Tango!!!

Annars har jag inte gjort så mycket idag, hade engelska och ledarskap. På rasterna satt jag, Johanna och Sarah och lyssnade på musik och pratade en massa!

Imorgon blir det ännu mer dans med bästaste Laila och även matte och idrott.

Hoppas er kväll blir fortsatt bra,

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0