High School Musical - Senior Year

Idag hade jag jättelång sovmorgon för Laila är sjuk. Vi började fem över ett, men jag träffade Sarah och Johanna vid tolv. Vi hade matte och sedan idrott där vi var på badhuset. Tänkte att jag skulle hem en stund efter skolan innan jag, Elin, Lina och Malin skulle på bio. Men bion öppnade fem så jag hann inte. Som tur var träffade jag Kristi, Hanna, Alex, Zaman och Otto så jag följde med dem till morfars och fikade.

Bion jag var på var High School Musical - Senior Year. Fattar inte hur bra den var! Det är inte så ofta folk applåderar när filmen är slut men de gjrode alla! Det var riktigt bra så se den!


Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag håller på att somna!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0