HBK

Idag var det sista skoldagen innan höstlovet och det ska verkligen bli skönt med lite ledighet!

Ledarskapsproovet jag gjorde i morse kändes bra så vi får hoppas på ett bra resultat! Hade också rättskunskap men vi gjorde inget speciellt.

Efter skolan blev det en snabb runda i stan med Johanna och Sarah och sedan hem och ta det lugnt! Jag och Lina åkte ner till Örjans Vall, trots regnet, för att titta på HBK mot Sundsvall. Det var en helt okej match, inga mål tyvärr! Den roligaste händelsen var när bollen åkte utanför linjen precis vid kanten där vi stod. Det blev Michael Görlitz som kastade inkastet och han hämtade bollen en halv meter från oss. Lina blev ju helt crazy, hon älskar honom. Det gick knappt att prata med henne och hon kunde inte sluta le. Kul också att Joe Sise fick spela sin första match, han var riktigt bra! Det tråkigaste var dock att min sötnos, Marcus Olsson, inte spelade...


Nu ska jag kolla på Ugly Betty,

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0