Grey's Anatomy

Sitter i min säng, kollar på Grey's Anatomy, dricker champagne och äter choklad!

  

Skolan var inte så jobbig idag, hade bara en lektion. Dock var det rättskunskap med prov, men jag tror det gick bra! Innan dess var jag och Sarah inne i stan, köpte bland annat mat på Hello. Såklart blev det en baguette med tonfiskröra - har ni inte provat den borde ni göra det så snabbt som möjligt! När jag och Sarah kom till skolan träffade vi Johanna och pluggade inför provet.

När jag kom hem var det MSN som gällde, jag, Sarah och Johanna hade många diskussioner där! Sedan pratade jag lite med mamma, hon har fått löneförhöjning därav champagnen!

Nu börjar Idol om en havtimme, missa inte det! Sepideh ska sjunga I kissed a girl med Katy Perry, can't wait!


XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0