Diana Ross!

Eftersom jag var väldigt trött igår skrev jag inte om dagen. Vi hade dans och idrott och där åkte vi skridskor. På dansen körde vi den "gamla" dansen och jobbade också med den nya - Cellblock Tango!!! Låten är från filmen Chicago och jag tror koreografin kommer bli supersnygg!


På lunchen satt vår underbara danslärare Laila Adéle med oss och åt. Och nyfikna som vi var så frågade vi en massa saker om hennes karriär. Hon berättade bland annat att hon spelat in en demo till ingen mindre än DIANA ROSS!!! Det är så sjukt stort!

  

Nu sitter jag och äter frukost, ska åka till skolan om 45 minuter. Har ledarskap, rättskunskap och matteprov! Det känns ganska bra när jag har kollat igenom boken men vi får väl se hur det går!

Ha en bra fredag!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0