Utvecklingssamtal

Idag var skolan helt okej, vi hade spanska (med Germán!!!), engelska och ledarskap. Inget var väl superroligt men inte heller tråkigt!

På en av rasterna gick vi till danssalen och kollade när Laila hade lektion. Laila frågade om vi ville dansa Cell Block Tango med klackar (eftersom jag och Johanna hade det på oss) och det ville vi såklart. Älskar den dansen!!!!!

Hade utvecklingssamtal idag med, det gick bra! Blir bara så sur - bara för att jag har ett ämne där jag låg på G (idrott för er som undrar, hatar det!) så blir det en "stor" grej. När vår mentor tog fram pappret om idrott så sa han att vår idrottslärare var orolig. Lite på skämt men ändå!!! Jag har fan bra i alla andra ämnen, kan inte jag få ha något som jag är mindre bra på?

Längtar tills imorgon för då har vi dans med världens bästa Laila!!! Ska till psykologen också, men Henke verkar inte helt övertygad om att jag ska det.

Nu ska jag fixa lite med min andra blogg, ha det så bra!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0