S.O.S

Kom hem från dansen för ett tag sedan, det var kul idag! Vi fick shaka ass i mörkret för att jämföra med hur mycket vi tar i då och när det är ljust. Vi dansar till S.O.S med Rihanna för er som undrar.

Annars idag var det sista danslektionen med Laila på två veckor! Det är lite tråkigt, men jag överlever! Vi provade att dansa i högklackade skor idag och det var inte det lättaste. Jag halkade runt som Bambi på hal is!!!

Jag blev nyss klar med Johannas blogg, så kolla in den om ni är intresserade. gjorde Sarahs för två veckor sedan också så kika där om ni vill se! Förhoppningsvis kommer jag göra om här snart också (om jag orkar och hinner) men min högsta prioritet ligger på LifeOfCelebrities.

Förresten - när kommer den jäkla skolkatalogen, någon som vet???

XOXO Michaela


Kommentarer
Postat av: caroline

alltså jag fattar inte hur du kan göra sånna bakgrunder på bloggen? :/ tell me, pleeeeeeeeease =)

2008-11-18 @ 23:35:11
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0