Slagsmål (kind of!)

Idag var det skola som vanligt och det var väl okej. Jag var väldigt deppig när jag vaknade och tvekade stort på att gå till skolan. Ville helst ligga och sova tills det blir varmt ute igen!

Jag åkte i alla fall till skolan och jag lever ännu, så jag har inte deppat sönder. Första lektionen var dans och det var kul. Sarah var inte där och hon har aldrig varit sjuk så vi blev oroliga. Laila frågade om jag kunde sms:a henne för vi undrade om något hade hänt på väg till skolan. När jag tog fram mobilen såg jag att Sarah hade sms:at och hon skrev att hon hade svimmat. Hoppas allt är bra med dig nu, pumpkin!

Den andra lektionen var matte - not so fun. Fast jag och Johanna var jätteflummiga så vi gjorde näsa ingenting. Lotta kom ju aldrig till oss och hjälpte oss heller, så vi hade inget annat att göra än att sitta och skratta! Sista lektionen var idrott men jag skulle till min psykolog så jag kunde inte vara med.

Det roligaste på hela dagen var när Rasmus och Johanna tjaffsade och hade något litet minislagsmål! Jag och Josefin höll på att dö av skratt. Johanna frågade till och med några killar som gick förbi om de kunde hjälpa henne, men snacka om att hon blev dissad!!!

Imorgon blir det lite fika med släkten hos världens coolaste tant - Bissan! Det ska bli trevligt, även om min släkt är weird.

På lördag ska jag vara barnvakt åt vår söta granne Maja. Har ni några tips på vad man kan göra med en fyraåring så kommentera!!!

Förresten Johanna, jag är klar med dig bild nu!

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du klar med min bild !? WIIIIEEE :D , kul!

2008-11-13 @ 21:46:15
URL: http://uknowyouloveme.blogg.se/
Postat av: Josefinlp

haha, det var så jävla kul när hon frågade efter hjälp. det lät så ynkligt xD

2008-11-20 @ 11:20:48
URL: http://josefinlp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0