Lilly

Idag var det dans i skolan och jag ääälskaaar det! Vi hade finbesök av Lailas snart sexåriga dotter Lilly. Vanligtvis brukar väl barn i den åldern vara lite blyga i alla fall, men inte Lilly! Hon ropade upp oss och pratade och visade saker som inte vissa av oss fattade. Bland annat var det någon som tänkte fel och blandade ihop höger och vänster. Snabbt var Lilly framme och sa "Jag är faktiskt vänsterhänt och det här är vänster och det här är höger" samtidigt som hon visade tydligt med armarna! Hon var verkligen übersöt och liknade Suri Cruise litegrann!


Sedan hade vi matte och gympa. Nu är jag hemma och borde gå och duscha men jag orkar inte. Får väl göra det inom en och en halv timme, då kommer snuffiesyster hem och jag och Elin ska göra mat.

Imorgon ska jag till psykologen sedan är det ledarskap och rättskunskap. På rättskunskapen ska vi lämna in vårt arbete och äktenskap, arv och lite annat, så Inger ska få läsa om mitt liv med Lewis Hamilton, det är det inte många som får! På kvällen är det min, Johannas och Sarahs HAJKVÄLL - längtar!!!

Missa inte MTV European Music Awards 2008 ikväll klockan 21:00 på MTV!!!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0