Lalalala

Sitter i köket, ensam och övergiven! Nej, jag skojar bara. Eller jag är ensam men jag känner mig inte övergiven! Jag är precis nyduschad och nu sitter jag och sjunger för kung och fosterland till Beyoncé, Jennifer Hudson och Pussycat Dolls. Ni vill inte vara här just nu, det kanske inte låter jättehemskt men jag sjunger högt och jag tar i, haha!

Idag har jag bara en lektion, rättskunskap. Det var riktigt skönt att få sova lite längre än vanligt, behövde nog det! Jag skrev igår att jag trodde jag höll på att bli lite höstdeppig, men det har helt släppt nu. Kanske beror på att jag var hos psyykologen igår och fick ut alla mina inre spänningar. Nu känner jag mig i alla fall som en ny människa (trots det pissiga vädret), jag känner mig pigg och glad!


Hoppas att ni mår lika bra som jag och att ni får en superduperunderbar dag!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0