Jävla kärring!

Ursäkta rubriken, men jag är hemkommen från skolan där sista lektionen var med Ulla. Jag tycker inte om henne som ni kanske förstår. Försökte återigen prata med henne men jag tror ärligt talat inte att hon har några hjärnceller. Det är som att prata med luft - det man säger verkar inte gå in i hennes huvud!

Förutom spanskan har dagen varit bra. Jag fick tillbaka min engelskauppsats idag och det gick prima! Tycker det är jättesynd att vår engelskalärare Miriam är gravid och ska vara mammaledig från februari. Eller synd är det väl inte, hon ska ju få en bebis, men det är tråkigt att vi inte ska ha henne längre!

Imorgon är det onsdag och tyvärr börjar dagen med spanska. Ska se om jag överlever annars, om inte så älskar jag er! Dessutom ska Laila åka till Kina så vi kommer inte ha henne på fem lektioner... =(

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: caroline

jag klagade fan i 20 minuter på spanskan på utvecklingsamtalet idag. jag sa faktiskt att hon var elak mot dig och avbröt dig medan du absolut inte fick avbryta henne. ulf ska försöka prata med henne och så får vi se om det hjälper - troligen inte, haha

2008-11-18 @ 23:36:15
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0