I hate this part

Jag hoppas att ingen har missat låten I hate this part med Pussycat Dolls. Låten är tillsammans med Nicoles (vet att det är mycket tjat om henne, är inne i en period!) röst helt underbar! Den säger precis allt det som jag har känt hundratals gånger. Själva texten uppfattas som att den handlar om ett förhållande men Nicole säger att den handlar om "Alla som har fått sitt hjärta krossat eller gått igenom tuffa tider i sitt liv och går in i något som är så hårt och du hatar den delen, att du måste gå igenom den, vare sig det är en relation eller inte. Bara vet - håll dig stark, behåll din tro och du kommer komma igenom det. Och när du gör det kommer det göra dig till en starkare och bättre människa, jag lovar dig!". Enligt egna erfarenheter stämmer det, även om man inte tror det just när man mår dåligt! Man blir starkare, växer som person och blir bättre på att hantera svårigheter!

Inte nog med att Nicole är helt underbar men jag kan verkligen relatera till låten, ni som känner mig vet varför. Därför tycker jag så mycket om den. Inte bara för att det är en bra låt utan för att jag verkligen förstår den! Men såklart gör inte hela hennes existens det värre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0