"I can't take it any longer..."

Sitte i min säng och lyssnar på I Hate This Part, därav överskriften! Jag har skrivit det förr men jag älskar verkligen den låten! Har precis duschat, fixat naglarna och ätit glass!!!

Veckans första dag började med födelsedagssång för min bebis, Lina, som fyller 10 år. Kan inte fatta att hon börjar bli så stor. Närjag gick i fyran tyckte jag nästan att jag var vuxen men när jag ser på Lina fattar jag att jag inte var så vuxen ändå! Lina kommer nog alltid vara min lilla, lilla prinsessa, hur gammal hon än blir!

Första ämnet var dans och det var nice! Vi gjorde ett steg som jag tyckte såg ut som sjögräs som "blåser" i vattnet. Detta roade många och jag och Alexandra tyckte att hela dansen borde se ut som sjögras! Annars är vi nu heeelt klara med Cell Block Tango and I'm loving it!

Andra ämnen idag var svenska och rättskunskap.

Efter skolan var det hem en stund innan det var dags för andra dansen! Det var kul idag, vi shakade våra booties till Shakira. Askalaskul som alltid när våra hips don't lie!

imorgon är det en lång dag i skolan men det ska nog gå bra ändå!

XOXO Michaela - "What doesn't kill you makes you stronger!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0