I Am... Sasha Fierce

Jag vet inte om det är för att jag näst intill är besatt av Beyoncé, men hennes nya skiva är helt fantastisk. Hade ändå förväntat mig mer, men det spelar ingen roll. Skivan är, trots dess dåliga kritik i många tidningar, underbar!

Den består av två skivor, en som heter I Am och en som heter I Am Sasha Fierce. I Am innehåller lite lugnare låtar men mer känsla och sårbarhet. På skivan I Am Sasha Fierce är det däremot bara danslåtar. Dessa är tuffare och råare än låtarna på andra skivan.

Beyoncés sångteknik är fenomenal. Hon trollar med sin röst och får fram toner som ingen annan skulle klara lika bra. Vill också tillägga att hon hennes röst inte är jätteredigerad på inspelade låtar. Hon låter nämligen nästan exakt likadan på alla live-uppträdande som jag har sett!

Skaffa er skivan genast, men skyll inte på mig om den är dålig för jag är antagligen partisk och tycker om den ännu mer bara för att det är Beyoncé!


XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0