Hajkvällen!

Gårdagen var bäst! Jag och mina älsklingar hade vår andra hajkväll och denna gången såg vi faktiskt på hajfilmer! Vi var hemma hos Sarah och åt pizza, såg på Idol och två hajfilmer. Kevin var BÄST i Idol!!!

Igår förlovade jag mig också! Sarah lillebror friade till både mig och Johanna med godisnappar! Han sa också att han var lite kär i oss - gulligt!

Idag var det kalas för Lina som fyller 10 år på måndag. Det var som vanligt - allt slutade (och började) med att vi pratade om sjukdomar, folk som dött och olika problem som mormor, morfar, Siri och Olle har. Jag pallade dock inte sitta och vara social så det blev datorn för mig. Hittade lite trevliga uppträdanden med olika artister som jag ska se sen!

Imorgon är det söndag och jag hoppas av hela mitt hjärta att någon vänlig själ ger mig 60 kronor så jag kan gå på HBK. JAG VILL DIT!!!!!!!!! Lollo åker också hem till Malmö imorgon men hon kommer som tur är tillbaka om tre veckor!

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: johanna

wiiiee ! haha så dt blev snack om sjukdomar som du sa xD, du vet den låten vi tkte va bra på sarahs skiva, dt var inte den hennes mobil sa dt va xD men vet du vikken säsong + avsnitt den va med i ???

2008-11-08 @ 22:21:12
URL: http://uknowyouloveme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0