Goddagens!

Jag sitter i soffan med min familj och myser. Ska kolla på Idol!

Igår var det skola som vanligt. På idrotten hade vi livräddning på badhuset och jag klarade testet, så då slipper jag göra det någon annan gång. Efter det satt jag och de flesta tjejorna i bubbelpoolen och pratade och mös. Det får vi göra oftare tycker jag!

Efter skolan åkte jag och några av girlsen till stan för de skulle äta på Hello. Till sist åkte jag och Sarah hem till henne för att sedan åka till hennes träning med sina små gymnaster. De tyckte det var hur kul som helst att kalla mig för Musse Pigg! När vi kom hem till Sarah bjöd hennes familj mig på mat, tacka dem en gång till Sarah!

Idag var det ledarskap och rättskunskap. På ledarskapen hade vi tävlingar och mitt lag vann. Priset var choklad och jag är GALEN i det så det var perfekt! På hålan skulle vi pluggat med det slutade med att jag, Johanna och Sarah fick agera någon slags kurator/psykolog och lyssna på en persons problem och tankar. På rättskunskapen var jag bara med en liten stund för sedan skulle jag till psykologen.

I morse upptäckte jag att jag fått en kommentar på min andra blogg från en på SonyBMG. Jag ska tydligen få en gåva av dem nästa vecka, så det blir spännande att se vad det blir!

Hoppas er blir underbar,

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Josefin

oj, du måste berätta vad du fick! :|

2008-11-25 @ 17:44:55
URL: http://josefinlp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0