Geek-club 4ever!

Gårdagen var väldigt rolig. Det började med dans och jag, Johanna och Alexandra flummade som bara den. Vi startade också en ny kubb - The Geek-club, bara för att vi inte kan göra waves:en på dansen! Alla som kan göra det är portadde från vår klubb! Leyla  måste trott att vi var helt crazy!

Idrotten hölls av Rask och det blev volleyboll. Jag tycker faktiskt det är kul, men det gör svinont!

Efter skolan följde jag med Sarah till henens träning, eftersom hon skulle vara ensam. Barnen var inte lika "snälla" idag, utan gjorde mer som de vill, kanske för att de har träffat mig innan!

När jag kom hem märkte jag att Lollo (min big sis för er som inte vet), var hemma. Hade fått för mig att hon skulle komma idag, så det blev en trevlig överaskning!

Idag är det skola (har prov så håll tummarna för att det går bra!) och sedan ska jag till psykologen.

Ha en bra dag,

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0