Fotboll!

Ligger i min säng och kollar på vänskapsmatchen i fotboll mellan Sverige och Holland.

Idag var det spanska i skolan, rektorn var där (han sa i mars att han skulle komma, bara ett halvår sen) och såklart var Ulla extra snäll idag. Sedan hade vi engelska. Vi jobbade med grammatik. Miriam berättade att vi kommer få besök nästa lektion, en utbytesstudent från Kalifornien. Det ska bli väldigt nice att lyssna på henne! Sist hade vi ledarskap där några höll i lektionen. Det blev lite lekar och sånt kul!

Satt och tänkte innan. De två lärarna jag tycker mest om, Laila och Miriam, kommer jag bara ha fram till jul (Miriam till februari). Det är verkligen jättetråkigt, särskilt med tanke på att jag får ha den lärare jag tycker minst om, Ulla, i två jäkla år!

Imorgon är det dans med vår vikarie Leyla, idrott och sist idrott på badhuset.

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: nej verkligen inte ! och dt ska inte vi heller göra när vi är dt ! xD haha

2008-11-19 @ 21:31:14
URL: http://uknowyouloveme.blogg.se/
Postat av: caroline

jag snackade med miriam när jag var själv och hon sa att hon bara skulle vara i skolan en vecka efter jullovet och sen ska vi få vikarie :(:(

2008-11-20 @ 18:52:47
URL: http://carolii.blogg.se/
Postat av: Josefin

jag sörjer på riktigt att vi inte ska ha miriam mer!

2008-11-25 @ 17:46:09
URL: http://josefinlp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0