Eurostop

Hej hopp!

Igår var jag barnvakt åt vår granne Maja. Jag förstår inte hur man kan ha så mycket energi! Jag och Elin sprang och jagade henne i en halvtimme och höll på att dö medan hon bara ville fortsätta. Men det var i alla fall kul!

Idag har jag och Elin varit på Eurostop. Köpte ett par strumpbyxor till dansuppvisningen. Fixade också lite julklappar! Sedan åkte vi till Siri och Olle och fick fika!

Imorgon är det sista danslektionen med Laila på två veckor. Hon ska till Kina på turné med bland annat Denise Lopez och Jessica Folcker. Vi ska prova att dansa i högklackat då - ska bli superkuuuul!


Foto: Rickard Eriksson

Hoppas er helg varit bra,

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: jl

logga in på msn om du kan !

2008-11-16 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0