Broken-hearted girl

Eftersom jag inte var på det bästa humöret igår kväll skrev jag inte om det positiva som hände. På engelskan var det en tjej från Kalifornien och berättade om hur det funkar i skolan och lite annat i USA. Det var väldigt intressant tycker jag. Amila frågade om alla mörka killar är lika snygga som i filmer och det var dem, JIPPI!!!

Idag hade vi spanska, engelska och ledarskap. Spanskan var som vanligt förutom att det var brandövnning. På engelskan skulle alla hålla ett kort muntligt föredrag och jag pratade om min prao i Turkiet förra året. Sist hade vi ledarskap och då hade jag, Sarah och Johanna animerat ledrskap. Vi hade en gissningslek och ett kändisquiz. Det verkade som att de flesta tyckte det var ganska kul. Vi hade också den tredje älgjakten på två veckor (inte min grupp som höll i det) så min grupp pallade typ inte springa runt.

Efter skolan var jag inne i stan och köpte julklappar, har bara en kvar att köpa nu!

Nu är jag barnvakt men Lina sköter det mesta =)

Om ni vill höra en bra låt kan jag tipsa om Broken-hearted girl med min "idol" Beyoncé!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0