Barack Obama!!!

Sorry för att jag inte har uppdaterat!

I söndags kom jag hem från Stockholm. Kvällen spenderades i sängen, kollade på mitt första formel 1-lopp! Det var VM och min lover Lewis Hamilton (Nicole Scherzingers, skönheten från Pussycat Dolls, kille). Det var skitnära att han kom två men i sista stund blev han femma, som krävdes för att hans poäng skulle ge honom en vinst!

  

I måndags var det dans med Laila och det kuuuul! Dans även på kvällen med Anna och det var också kul, även om stereon var sönder!

Tisdagen var lång, halvroliga ämnen hela dagen.

Nu sitter jag i datasalen på skolan och har engelska men jag är nästan klar med mitt arbete, som är hemma, så jag skriver här istället! På spanskan idag vann vi godis!!! Lämnade också Linas brev till Laila, och hon blev väääldigt glad över det!

Fick reda på idag att vi ska få en annan engelskalärare i februari, Miriam ska nämligen få en liten bebis. Det roliga är att jag brukar se sånt men hon är snart i sjätte månaden och dt syns knappt!

I eftermiddag ska jag träffa Elin och sedan ska vi fika med vår farbror, Gustaf.

Det bästa som har hänt idg var att BARACK OBAMA BLEV USA's NYA PRESIDENT!!!!!


Imorgon kommer snuffie till Halmstad så då ska jag nog bara vara hemma. På fredag är det hajkväll med Sarah och Johanna, jippi!!!

Ha en bra dag,

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: sarah

HAAAAAAAJKVÄÄÄLLLLL :D :D

2008-11-05 @ 14:45:39
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0