Underbar dag!

Till att börja med ska jag meddela er att jag från och med nu tänker skriva ut hela namn när jag bloggar, annars fattar inte alla vem jag menar! Så passa er så ni inte gör bort er för då kommer mina läsare veta exakt vilka ni är!!!

Dagen började med muntligt nationellt prov i spanska. Det gick väl sådär, kommer i alla fall få VG i betyget! Vi kollade också klart på en film, Kärlek Het Som Chili. Den var... Hur ska man säga - intressant!

Efter det drog jag och tjejerna - Johanna, Carro och Sarah in till stan för att möta Linn, Lisa, Jennifer, Rasmus och senare Jimmy. Vi satt i Picasso-parken och åt lunch och hade extremt mysigt, till Rasmus började skvätta vatten! Träffade Anna också, min danstränare. Hon var där och solade så jag passade att prata lite med henne, jag frågade bland annat om tjejen som förstörde allt i söndags. Det var som jag trodde, så ryktena stämmer people!

None

På engelskan visade vi vår engelskafilm som är asrolig! Ni som inte var där missade något!!!

Nu ska jag ut i solen och läsa Gossip Girl, have a nice day!

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte heller skrattat så mkt , jag gräääät ytp ;D hahaa

2008-05-29 @ 17:08:21
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0