Sooool

Idag har det varit soligt och varmt och jag ÄLSKAR det! Cyklade till skolan, det var faktiskt ganska skönt förutom att värmen blev lite för varm! Jag, L, S och E hade redovisning på psykologin idag - det gick riktigt bra! Bra jobbar chicas!

På matten gjorde vi väl inte så mycket, jag och J pratade bara en massa. Efter matten var det idrott - ute. Det var VARMT, men skrattade skitmycket! Vi spelade brännboll och C och A bara klagade på sin jäkla mensvärk, haha, skyllde på det så fort det gick dåligt! På vägen hem höll jag på att dö, svettades som en gris bara för att det är uppförsbacke hela vägen... =(

När jag kom hem solade jag en timme på studsmattan. Hoppas att jag fått lite färg annars blir jag sur. Spelade lite kort och YATZY med lillasyster också!


Nu ska jag sätta mig på altanen och hitta på något!

XOXO Michaela

PS. Kolla min nya blogg - Life of Celebrities

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0