Sommar och sol!

Sommaren har verkligen kommit till Sverige och då blir Michaela glad! Idag var jag ledig från skolan så jag läste klart Gossip Girl-boken i förmiddags. Vid ett satte jag mig på cykeln och tog en sväng ner till stan. Där var det fullt med folk på grund av "Sture på stan". Träffade först Jennifer och sedan Carro! Stack sedan in på Hello och köpte mig hallon isté och drog sedan till systers skola för att möta henne. Vid två träffade vi pappa, för vi skulle fika. Det blev mineralvatten och Piggelin-glass för mig! Sedan gick jag in till Hello igen och köpte persikaisté av Sarah! I'm addicted!


Nu sitter jag i mitt rum och väntar på bättre tider, haha! Nej, men i alla fall fruktsallad och glass!!!

Ha en superhelg,

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0