Slö dag!

Dagen har varit väldigt lugn, hade bara psykologi och då så vi en film. Efter det åt vi sen stack jag till Sannarps friidrottsplan, syster och hennes skola var där. Fick träffa älsklingarna - Hanna och Josefin! Där blev det lite solande och sedan stack jag hem vid ett, först inom skolan för att hämta de sista grejerna i skåpet. Helt sjukt - om EN vecka har mitt sommarlov börjat! Kommer fortfarande ihåg första dagen på gymnasiet, det känns nästan som en månad sedan!

När jag kom hem städade jag i mitt "skönhetsskåp" bland parfymer, krämer, nagellack osv. Vilade också lite, men det är väldigt svårt när telefonen ringer heeela tiden!

Nu ska jag i alla fall njuta av min vaniljglass med varma hallon. Ha en superduper fredag, det ska i alla fall jag. In till stan, träffa pappa och handla hallonisté hos Sarah på Hello!


XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: sarah

YÅY :D du får bli min stamkund i sommar snygging ;) och äntligen kan ja kommentera!

2008-05-30 @ 19:25:14
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0