Övningskörning!

Då har självaste Michaela suttit i en bil och kört! Det blev lite träning idag med dragläge, bromsa, blinka, backa och köra i "korsning". Jag fick till och med en utmaning av min låtsaspappa - backa upp på en "garageuppfart" (koner) och det gick bra!!! Jag är helt överlycklig, det var lite lättare än jag trodde och dessutom kul!!! måste bara träna lite mer på dragläget, men det var ju trots allt min första gång!

Annars idag har jag inte gjort så mycket, vaknade kvart över elva och har varit trött hela dagen. Jag har läst lite i Gossip Girl och sovit!


Imorgon blir det kanske till att kolla på balen med mina små flickor!

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktigt! =) jag vill kolla balen! vi hörs senare!!

2008-06-01 @ 09:49:48
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/
Postat av: Caroline den bästa ;)

OMG, backade du och sheit första gången du övningskörde? :O ;D haha fan vad duktigt! jag startade faktiskt i uppförsbacke första gången och det tycker jag är duktigt ;) hahaha <3

2008-06-17 @ 12:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0