Min väg mot ett hälsosammare liv

Idag var det till att väga sig för att se om denna veckan (sedan fredag förra veckan) har gjort någon skillnad. Jag har tänkt mycket på kosten och börjat cykla till skolan. Reslutatet blev......... 2 kg! Detta betyder att jag äntligen fattar att det inte är så jobbigt och att man inte behöver offra en massa grejer och ändå förändra vikten.

Skolan var ganska kul idag. Vi hade historia - jag och S skrev vidare om Koreakriget, sedan hade vi psykologi och vi lyssnade på redovisningar. Måste ge credd till A, C och E - älskade er redovisning eftersom jag vet vad det handlar om!

När jag kom hem fixade jag lite med min andra blogg - Life of Celebrities - och sedan la jag mig och solade. Pratade lite med min älsklings-storasyster också i telefon. Hon har precis kommit hem från Cypern den lyckosten!

Ha en skön helg,

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0