Kul, kul, cyklehjul!

Idag hade jag två lektioner i skolan, var där i cirka tre timmar! Och jag cyklade såklart både dit och hem! Det bästa med att cykla till skolan är att jag inte behöver gå upp lika tidigt! Jag hann till och med att kolla på The Hills och två avsnitt av Run's House - LOVE it!


I skolan i alla fall hade jag först historia, jag och S jobbar på ganska bra tycker jag - vi skriver om Koreakriget. Hoppas bara vi hittar mer fakta! Sedan var det engelska och vi började se filmen Of mice and men, vi har läst den boken nämligen!

Nu ska jag hitta något att äta för det var äckligt idag i skolan! Sedan blir det till att kolla på One Tree Hill och Gossip Girl! Ska försöka duscha sedan också och kanske sätta mig ute i solen med en bok eller något annat kul!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0