Födelsedagar!!!

Idag har jag, som jag skrev igår, cyklat till skolan! Och det bästa av allt var att jag klarade samt att jag var trevligare på spanskan! Inte illa för att heta Michaela. Dagen i skolan var ganska händelselös, skrev bokrecension, kollade på film och lite så!

När jag kom hem till mitt kära hus la jag mig i min säng och var hur flummig som helst, till och med syster blir lite irriterad på mig och hon brukar vara värst! Dansade idag också, det var riktigt jbbigt idag men jag har bättre koll på allt nu!

Till sist vill jag säga grattis till J:s katt GOSAN som fyller tre år idag och till min absoluta favorit - CHRIS BROWN som fyller 19 år. Hmm... bara två år äldre än mig, han får allt akta sig när jag ska till L.A efter gymnasiet!


XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0