Dansuppvisningar!

I helgen har jag inte haft en sekund ledigt, men jag har haft SJUUUUUKT kul! Både lördag och söndag hade vi dansuppvisningar och det gick jättebra! Kommer sakna vår lilla grupp och såklart underbara och bästaste danstränaren någonsin, ANNA! Vi gav henne en liten blomma eller vad man ska säga och hon sa en liten mening till oss som gjorde oss oerhört glada och stolta! Träffade N igår också (det var länge sedan!), hon kollade på uppvisningen. Egentligen skulle hon varit med men hon hade skadat ryggen. =(

På lördagkvällen var det klassfest som var ganska oplanerad. Nästan ingen kom eller visste något men vi som var på Östra stranden hade det mysigt. Vid nio åkte jag hem och kollade på ESC. Det gick ju inte så bra för Charlotte Perrelli poängmässigt men jag tyckte hon gjorde jättebra ifrån sig! 

Söndagkvällen var vi hos farmor och farfar för det var mors dag. Jag var dock väldigt osocial då jag satt och pluggade hela kvällen!

Idag var jag och S först hemma hos J och lekte med hennes katt, spelade kort och luktade på krämer. Sedan stack vi hem till C och fixade med filmerna till engelskan. Det gick bra och skrattade en massa!!!

Ha det så bra,

XOXO Michaela




Kommentarer
Postat av: Emma (från dansen;)

Sjuuuuukt kul var det!! Men har ringt flera gånger till folkuniversitetet men de bara säger (att de som svarar är i Lund eller Helsingborg) så de sa att någon från halmstad skulle ringa till mej på måndag... får se om det blir av någonting...:(

2008-06-19 @ 20:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0