Plugg plugg och åter plugg

Har suttit i två timmar och pluggat historia. Sjukt tråkigt, men det måste göras! Och det värsta är att jag har en spanskaöversättning kvar också att göra innan Gossip Girl börjar! Jag får väl ha det att se fram emot helt enkelt...

Promon för kvällens GG-avsnitt:


Imorgon första lektionen har jag spanska, inte så himla kul. Sedan är det samhällskunskap, matte (prov för min del) och engelska - då ska vi spela upp vår lilla pjäs!!! På kvällen blir det till att packa det sista och såklart se på Top Model på kvällen med älskade Tyra Banks! :D

Och (inte för att skryta) jag fick MVG på engelskan. Är jätteglad för jag tyckte det var svårt!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0