Påsklov och snö

Nu har jag hunnit vänja mig vid den svenska våren! Snö och skitkallt! I fredags hämtade jag och mamma min storasyster i Malmö för nu ska hon äntligen flytta hem till Sverige. 

I lördags träffade jag världens bästa S. Vi gick lite i stan och kollade i affärer. Det var trevligt, fick ju höra lite skvaller! 

Den kommande veckan kommer bli busy: 
Tisdag - Träffa pappa

Onsdag - Klippa mig och förhoppningsvis träffa E, J och S

Torsdag - Hem till mormor och morfar
Fredag - Träffa M
Men det är ju alltid kul att träffa vänner så det blir säkert bra!

Veckans födelsedagar:
Tisdag 25 mars - Marcia Cross, 46 år
Onsdag 26 mars - Keira Knightley, 23 år
Torsdag 27 mars - Caroline Winberg, 23 år
Lördag 29 mars - S, 17 år GRATTIS <3

Ha det nu så bra i snön

XOXO Michaela


Kommentarer
Postat av: Sarah

TAACK =) vi måste in till stan på onsdag!! :D :D

2008-03-25 @ 14:01:03
URL: http://sarahohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0