Ny vecka...

Då var det måndag igen, den mest ångestfyllda dagen på hela veckan. Man har fem långa skoldagar framför sig innan det är helg igen och en massa plugg... Men denna veckan är det annorlunda, för på torsdag klockan 15:20sitter jag på ett flygplan som är på väg att lyfta och som ska flyga till Gran Canaria. Det ska bli så sjuuuukt skönt att komma bort från kalla Sverige och istället för att sitta och tråka på lektioner ligga vid poolen och sola! Lovar att jag ska tänka på er! :D


Ska sticka till dansen senare, ska bli kul men jag känner att jag inte riktigt har tid. Efter det blir det till att äta och duscha snabbt och sedan lägga sig i sängen och kolla på Anna Pihl och American Idol.

Dagens roligaste kommentar: "Jag är liksom normal!!!" - Sagt av S efter att hon har gjort sina små ljud ungefär hundra gånger!

XOXO Michaela  

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag är mänsklig ;D plus att dt ska bli ändring på dt nue , undantaget är bara våran pjäs ! :D

2008-03-04 @ 14:27:33
URL: http://sarahohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0