Kallt och varmt

Hej hopp gummisnopp!
Sitter i mitt rum och fryser jättemycket! Det är så sjukt KALLT och sitter är med en tjocktröja, men det hjälper inte... =(

Idag i skolan hade vi först spanska med G, U var på sjukhuset. På samhällen sedan gjorde vi inte så mycket, läste lite om Rädda Barnen som jag ska skriva om. Efter det hade vi matte och då gjorde jag prov. Det gick nog bra tror jag, det var ganska lätt så det kändes som att jag kunde allt. Sist hade vi engelska, som jag, S, J och E kom försent till bara för att vi tränade på vår engelska pjäs. Det var skitkul att visa upp den, kan det bli annat när vi har Hugh Hefners fru, Bill Gates fru och två dreglande äckel?! Haha! (By the way, jag var Hefs fru - Holly Dolly!)



Det blir i alla fall inget plugg idag, skönt, så jag ska bara ta det lugnt idag. Ska också fixa det sista inför imorgon, för då åker jag till VÄRMEN - Gran Canaria! Kommer sakna alla mina älsklingar, men ni får ha det så bra här hemma i Halmstad!
Ikväll ska jag se på Top Model och sedan SOVA tror jag! Lägger in en bild på Nicole Richies söta lilla prick - Harlow - också!


    

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0