I'm back!

Då är jag tillbaka i Sverige. Åkte från ett underbart väder på Gran Canaria och kommer hem till snö!!! Vad har hänt, fick världens chock! I alla fall så har jag haft det jättebra, men saknat mina älsklingar! En av de första sakerna jag fick reda på är att min lilla kusin föddes igår, det blev en liten pojke! Grattis Gustaf och Magdalena! (Bild kommer senare)

Och jag såg en bild på sjukt snygga Jennifer Lopez och hennes små tvillingar Max och Emme! Och jag såg att Halle Berry har fått en liten dotter också - gulligt!


justjared.com

Nu ska jag kolla lite på alla missade serier, men kolla bilddagboken.se för bilder från resan senare!

XOXO Michaela


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0