Förändringens vecka

Då är det fredag och endast två dagar kvar innan det är måndag och skola igen. Visst ska det bli kul att träffa alla i min älskade klass igen, men annars kan det lika gärna kvitta! För min del är det ju psykologiprov på fredag - BLÄÄ!

Denna veckan har det hänt en del, jag har varit i stan måndag, tisdag, onsdag och fredag. Skulle ju träffa pappa i tisdags men det blev inte av på grund av honom... Var allmänt sur hela tisdagen, och onsdagen började inte heller så himla bra! Skulle klippa mig kl 10 men det hade blivit en dubbelbokning så jag fick klippa mig kl 11 istället. Men det blev bra till slut, så jag var glad!

Imorgon ska det bli lite släktmiddag, lite lamt men jag får väl försöka roa mig på något sätt!

Just det, har ni märkt att jag har ändrat layouten? Tycker faktiskt den blev riktigt bra!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0