Dans och packning

Nu är jag nyduschad, fin och helt SLUT i kroppen. Kom hem från dansen ungefär kvart i åtta och då blev det till att äta snabbt innan Anna Pihl började. Sedan skrek duschen på mig, så tyvärr blir det inget American Idol för mig ikväll... =( Måste plugga lite svenska nämligen.

Dansen var riktigt jobbig idag! Började med lite uppvärmning och sedan styrka. Det var en massa situps, armhävningar och den jäkla kisande hunden. Kommer knappt kunna gå imorgon så om det ser lite konstigt ut så vet ni varför! Men vi gjorde i alla fall diagonaler och stretching också, det var ett tag sedan!

Och för att dela med mig av all irritation så kan jag meddela alla att jag har problem med min packning. Maxvikten är 20 kg och just nu ligger jag på 23 kg. Och då har jag inte packat klart än!!! HJÄLP!

Ska nog gå upp och plugga lite svenska nu och kanske titta lite på American Idol ändå. Ha det bäst!

    

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan försöka packa så att mitt väger 17kg

2008-03-04 @ 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0