Blogg + fest hos C

Nu har också jag skaffat blogg, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag "glömma" att skriva!

Igår hade C fest för att hon fyllde år i onsdags. Det var mycket trevligt och by the way, vi fick VÄRLDENS godaste tårta!!! Vi sjöng också Singstar och fick fick reda på att J var jätteduktig på det, hur många gånger förlorade du egentligen? Tack för en kul kväll!

Idag blir det inte mycket gjort, pluggade lite historia innan så jag slipper göra det på Gran Canaria. Följer nog med mamma och handlar senare också, måste ha godis till Melodifestivalen!

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gjorde du bakgrunden ?

2008-03-01 @ 15:14:25
Postat av: Michaela

Jag gick in på http://www.designadinblogg.se/1202763415_alla_inlgg.html
Där kan du lära dig en masas grejer! =)

2008-03-01 @ 15:17:24
Postat av: C

HAHA, jävla gossip girl :D

2008-03-01 @ 17:10:57
Postat av: Micahela

Haha, jag tänkte faktiskt inte på det! Ville bara inte "hänga ut" er, haha!!! Skrev blogg innan också och skrev så då också, så det e så! hahaha :D

2008-03-01 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0