Adjö

Nu sitter jag här hemma, en timme innan vi ska åka till flygplatsen. Började nästan lipa när jag sa hejdå till alla mina underbara tjejor!!! Älskar er en massa och saknar er redan!

Förresten, den jäkla Vecko Revyn har inte kommit än så jag har ingen tidning på flyget... =( Men jag får väl klara mig! Har ju trots allt min mp3!  Mamma tyckte tydligen det var askul att lura mig så hon sa att den inte hade kommit, men det hade den! Så nu behöver jag inte ha tråkigt på flygplanet! :D



Men men, som sagt - saknar er och lovar att tänka på mina spanskakompanjoner på måndag när ni har U! Hälsa henne INTE från mig! :D

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Lena

Din lilla gottis!!! Sj sitter man här hemma i kylan...och regnar gör det!
Hoppas du har det riktigt härligt nu! (;

2008-03-14 @ 17:52:09
URL: http://yesterdaysmoment.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0