Värme

Dagen har varit jättebra, det är (för) varmt ute och solen skiner! Åkte in till stan, men först inom skolan för att prata betyg med Jenny. Såklart var hon inte på sitt rum när jag kom så jag sket i det, får prata med henne imorgon! I stan köpte jag först en hallonisté (!!!) och jag träffade både Anna och ALEX!!!!! Äntrligen, Sarah har träffat honom två gånger redan och nu har jag också gjort det! Gick lite i affärer innan jag stack till Elins skola. Vi cyklade direkt hem och det var det jobbigaste jag gjort på länge! Fy f***n vad varmt, höll på att dö av törst och svett! Men jag kom hem!

När jag kom hem kollade jag först lite på TV, sedan låg jag och solade och nu sitter jag här! Ska nog äta snart, bara mamma kommer hem någon gång!

På onsdag är det äntligen skolavslutning och på lördag ska jag på dop till min lille kusn, Eric!

XOXO Michaela


Kommentarer
Postat av: Anonym

yäy äntligen! träffade du honom på Hello? =)

2008-06-02 @ 19:40:55
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0