Svensk sommar

Är inte den svenska sommaren helt underbar? Det regnar, haglar, åskar och blixtrar. Jippi! Jag hoppas verkligen denna veckan blir fin, för jag är ledig. Men jag kan nästan sätta allt på att det blir dåligt nu och fint nästa igen (bara för att jag ska jobba).

Nu sitter jag och kollar på fotboll - Turkiet-Tjeckien. Hejar inte på någon men det har hittills varit en ganska bra match!

I morse vaknade jag klockan sex och kunde inte somna om. Satte mig vid datorn och åt frukost vid halv nio. Sedan var jag så jäkla trött så vid nio somnade jag igen och sov till halv tolv - SKÖÖÖNT!!! Det har varit en riktig slöedag idag, trots att mormor, morfar, farmor och farfar var här för att fira Hans och Elin.

Imorgon blir det antagligen stan - ska kolla på läppglans, fotbollströja och glasögon!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0