Städning+FOTBOLL!!!

Hej kära läsare! Veckan hittills har varit ganska händelselös, men idag och imorgon ska det förhoppningsvis hända desto mer. Idag ska jag faktiskt städa mitt rum, mamma kommer bli chockad när hon kommer hem! Ska sätta mp3-lurarna i öronen och sjunga och dansa samtidigt som jag städer (mina syskon kommer bli överlycckliga, eller inte!). Sedan ikväll är det kvällen jag längtat efter sedan i lördags - Sverige ska spela mot Ryssland och jag hoppas (och tror) att vi vinner!

Imorgon blir det staden med syster. Ska köpa lite olika grejer, samt låna hem glasögon. Använder ju vanligtvis linser och har ett par glasögon, men de är jättegamla så nu ska det bli ett par nya! Kommer lägga in bilder imorgon så får ni säga vilka ni tycker är snyggast! Efter stan blir det hem till lilla kusin-vitamin - Eric!

Ha en underbar dag, kommer förhoppningsvis blogga senare och säga hur städningen gick!

XOXO Michaela


Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag kan tipsa dig om att kika in på www.prisjakt.nu nästa gång du ska köpa linser. Där kan du nämligen se vart dina linser säljs billigast :)

2008-06-18 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0