Städlåtar!

Nu har jag städat i nästan två och en halv timme - duktigt va? Och snäll som jag är ska ni få, före- och efterbilder, mina bästa städlåtar samt en bild på mig hur jag ser ut när jag städar (känn er speciella, för det är inte många som får se det)!

Mina bästa städlåtar:
- Sunblock - Baby, baby
- Sunblock - I'll be ready
- Destiny's Child - Survivor
- Rihanna - Disturbia
- The Veronicas - 4ever
- Maroon 5 & Rihanna - If I never see your face again
- Nicole Scherzinger - Whatever U like
- Pussycat Dolls - When I grow up

Mitt rum före städningen:
     

Mitt rum efter städningen:
     

Jag:

Missa för guds skull inte fotbollen ikväll,

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Elin

Fint ditt rum e nu...

Och den bilden på dig var bara såå sööt.

2008-06-18 @ 15:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0