Söndag

Är inte söndagar jäkligt tråkiga? Man bara går och väntar på att det ska bli kväll så att man kan gå och lägga sig! Det värsta är ju att jag måste upp TIDIGT imorgon (6:30 närmare bestämt) för jag ska jobba! Så måndag till torsdag är jag busy och kan inte göra något! Måste bara försöka hinna med att träffa Sarah snart också! Hon har kommit hem från Kroatien är antagligen bruuuuuun!


Idag har jag träffat lite släktingar, var och fikade med dem för att fira Elin. Efter det har jag inte gjort någonting - eller jo, kollat på TV! Nu blir det snart fotboll (Spanien-Italien) och sedan sovdags!

XOXO Michaela


Kommentarer
Postat av: Sarah

vi MÅSTE träffas!! vi får samla ihop allesammans och träffas snart, väldigt snart, tycker jag! ;)

2008-06-24 @ 09:28:07
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0