Snart helg!

Då var det torsdag och jag har bara en dag kvar att jobba denna veckan! Nästa vecka är jag ledig och sedan ska jag jobba en vecka till!

Det känns riktigt bra faktiskt, kommer vara skitglad när lönen kommer in på mitt konto runt den 25:e juli!!!

Har egentligen inte så mycket att berätta om, men jag ska passa på att önska Sarah en rolig resa till Kroatien! Dessutom ett stort grattis till Sverige som vann matchen mot Grekland i tisdags. Synd bara att min babe, Christian "Chippen" Wilhelmsson blev skadad och inte kommer kunna spela på ett tag. Men jag får i alla fall önska dem ett stort lycka till på lördag då de ska spela mot Spanien.


XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskling, jag är hemma nu =)<3

2008-06-22 @ 18:19:18
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0