Röda naglar

Det var meningen att jag skulle hem till min lilla kusin idag, men så blev det inte. Hans mamma var sjuk, så det blir om två veckor istället. Dagen spenderade jag ändå i stan - köpte busskort, nagellack, presenter och LÖSNAGLAR!!! De ska på om exakt en vecka, för då har jag jobbat klart veckan och ska inte jobba förrän vecka 30! Jag kommer se fabulous ut, bara så ni vet!

Var och kollade på glasögon också, lånade hem tre par men två av dem är nästan identiska, lägger ut bilder sedan! Just nu väntar jag på att mina naglar ska torka, har målat dem röda!!! Sedan blir det nog mat och kanske fotboll!

Ha en trevlig midsommar,

XOXO Michaela


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du haft en trevlig Torsdag! :D Kika gärna in i min blogg, jag har nämligen en tävling där du kan vinna redigerade bilder! Du behöver knappt göra någonting för att vara med! Läs mer i bloggen! :)

2008-06-19 @ 18:46:31
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0