Ledig!

Idag har jag jobbat klart för denna veckan och ska nu vara ledig i en vecka innan det är dags för arbete igen! Dagen har varit ganska rolig, Hans fyller år så grattis till dig!!!

Jag har faktiskt inte gjort så mycket dag på grund av att jag har varit så trött. Men det blev en dusch, ansiktsmask, fixa naglarna och fötterna (tittade på film under tiden - Chicago, och den var bra) Jag har till och med precis fönat håret och plattat det som behövdes, så nu är jag fräsch inför helgen! Ska nog snart gå till sängs för jag är så jäkla trött. Måste ju ladda inför imorgon också: Sverige-Spanien! Har längtat efter den matchen sedan i onsdags morse. Tror dock att det blir vinst för Spanien men vi får helt enkelt hålla tummarna!

Förresten - är det någon som har Veckorevyn nummer 21, 2007? Jag lånade nämligen ut den till min syster och hon har slängt den. Skulle i alla fall gärna vilja ha den, så säg till om ni äger den!

Så ser den ut!


Ha en superduper helg och godnatt,

XOXO Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0