Jag blir så jäkla trött...

Kom nyss hem från min hudläkare, skulle kolla hur det har gått med min psoriasis i hårbottnen. Sjukdomen blir man aldrig av med, men man kan ha perioder där man inte känner av någonting alls. Jag däremot kommer antagligen ha problem hela livet och kommer alltid få behandla det. Sjukt tråkigt och jobbig, men sånt är livet!

Annars idag har jag jobbat, det var riktigt mycket att göra så jag är jättetrött! Det blir jobb fram till torsdag så jag kommer nog inte uppdatera bloggen så jättemycket!

Ikväll blir det Paradise Hotel klockan 21:50 på TV400 tillsammans med glass!!!

Förresten såg jag bilder på Chippen och hans tjej, Oksana, på "kärlekssemsester". Om det ändå vore jag *funderar*...




XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha:P Nån dag blir han nog din Mickan, de är bara o vänta och se^^

2008-06-25 @ 20:21:32
URL: http://lyckligaloppan.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag hoppas det!!! =)

2008-06-26 @ 20:41:20
URL: http://lifeofcelebrities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0