Glasögonorm!

Först och främst: svar till Emma! Jag har bara provat kokosdoften på Body Butter, men tycker jättebra om den jag har så jag har inte vågat prova någon annan :D Och det är jättebra att du ringer och jagar dem, ska försöka hinna med det i veckan, men jag ska jobba så vi får se!!!

Nu kommer bilderna på mig och mina två alternativ till glasögon. Jag har i och för sig redan valt vilka jag ska ha, men ni kan ju säga vilka ni tycker är finast! Jag är ledsen att det sitter en liten prislapp på dem, men jag har ju bara lånat brillorna!
  
  

Bilderna till vänster visar ett par vanliga svarta bågar och bilderna till höger är ett par svarta bågar med röd ram och strass på sidorna!

Ha en superduperkul midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0