Balen!

Idag har det varit ganska lugnt, i alla fall fram till halv 4. Jag har övningskört lite och det gick jättebra! Sedan vid tre körde mamma mig till Sarah och vi cyklade till Tylösand för att titta på balen. Alla var jättefina, synd bara att det tog en sådan himla tid. Jag och Sarah var där från halv 4 till 6 och vi fick färg (!) och dessutom värk i fötter och rygg!

Imorgon är det ledigt, men det blir ändå en runda inom skolan för mig för att prata betyg med Jenny. Efter det ska jag skynda mig in till stan för att köpa hallonisté!!!!!!!

På onsdag är det skolavslutning och sedan LOOOOOOV!!!

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

weei , du är bääst <3

2008-06-01 @ 20:25:38
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0